29
januari
2013

SEAT laat technologie tot leven komen in tv-commercial nieuwe Leon


De tv-commercial voor de nieuwe Leon is geschoten in Barcelona en werd ontwikkeld door het internationaal toonaangevende bureau GREY, onder leiding van Chief Creative Director Alejandro Arriagada en Managing Director Bastian Kuehl. Het creatieve bureau Energize was verantwoordelijk voor de doorvertaling van de spot naar de Nederlandse markt.



“Ons hoofddoel voor deze commercial en de overkoepelende campagne was de geavanceerde en praktische technologieën van de nieuwe Leon tot leven te laten komen, om met name jong ingestelde kijkers zich op een emotionele manier met de auto te laten vereenzelvigen,” legt Alejandro Arriagada van GREY uit. 



“De commercial is zonder enige twijfel een innovatieve creatie voor SEAT en luidt een nieuw tijdperk in voor het Spaanse merk met de introductie van een nieuwe generatie van één van onze meest iconische modellen. De nieuwe Leon is de eerste SEAT die het nieuwe merkembleem draagt en voor het eerst in de geschiedenis van het model wordt de Leon in drie koetswerkvarianten leverbaar. We willen dat de Leon een breder publiek aantrekt, met kopers die op zoek zijn naar een auto die wordt gekenmerkt door nieuwe technologieën, een emotioneel design en indrukwekkende prestaties. En dat is wat we bereiken met de nieuwe Leon en de zojuist gelanceerde communicatiecampagne,” aldus Christian Stein, Marketing Director, SEAT S.A. 



Vliegende start nieuwe Leon

De nieuwe SEAT Leon staat sinds eind december bij de Nederlandse SEAT-dealers en met het aftrappen van de communicatiecampagne gaat SEAT het jaar 2013 vliegend van start. De TV-commercial voor de Leon is inmiddels niet te missen en zal door SEAT worden ondersteund met een uitgebreide campagne voor de online- en printmedia. De commercial is overigens te bekijken op YouTube.


Contactpersoon
Deel dit nieuws
Deel op: Twitter
Deel op: Facebook
Deel op: LinkedIn
Laatste nieuws